Ποιοι είμαστε

Εταιρία με την επωνυμία « Χ.ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΉ ΕΕ» με διακριτικό τίτλο « DEI COLLEGE» και αριθμό ΓΕΜΗ 57759204000 με σκοπό τη λειτουργία του Κολλεγίου και την παροχή υπηρεσιών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Εθνικής Αμύνης αριθ. 9 με Τσιμισκή αριθ. 131 γωνία, Τ.Κ. 54621, διαχειρίζεται την ιστοσελίδα https://www.dei.edu.gr/.

 

Στοιχεία επικοινωνίας

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: « Χ.ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΉ ΕΕ» με δ.τ. « DEI COLLEGE»

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Εθνικής Αμύνης αριθ. 9 με Τσιμισκή αριθ.131 γωνία, Τ.Κ. 54621

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ: 0030 2310251888

E-mail: info@dei.edu.gr,

Υπεύθυνος Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων

Το DEI COLLEGE αποτελεί τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών και χρηστών της ιστοσελίδας, των φοιτητών και γονέων και κηδεμόνων των φοιτητών, εργοδότη φοιτητή ή άλλου προσώπου που καλύπτει τα έξοδα φοίτησης, καθώς και των προμηθευτών, των εργαζόμενων και συνεργατών του για την επίτευξη την άσκηση του εκπαιδευτικού μας προγράμματος και την εκπλήρωση των σκοπών μας.

Α.Προσωπικές πληροφορίες που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε

Συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες:

Α. Τη διεύθυνση IP σας, πληροφορίες για τη συσκευή σας, πληροφορίες χρήσης και στατιστικά στοιχεία σχετικά με την αλληλεπίδρασή σας με την ιστοσελίδα μας, καθώς και πληροφορίες σχετικά με άλλες σελίδες που επισκέπτεστε (π.χ. διευθύνσεις URL των ιστοσελίδων που επισκεφτήκατε, τις αναφερόμενες σελίδες και τις σελίδες εξόδου, τις προβολές σελίδων, το χρόνο παραμονής σε μια σελίδα, τον αριθμό των clicks και τον τύπο της πλατφόρμας)

Β. Δεδομένα που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε

Για τη πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας https://www.dei.edu.gr/
καθώς και την πραγματοποίηση εγγραφή , χρήσης των προγραμμάτων και υπηρεσιών μας ή επικοινωνίας με το DEI COLLEGE σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης από εσάς και την επεξεργασία των παρακάτω δεδομένων:

  1. Δεδομένα που μας δίνετε για την εγγραφή σας στο Newsletter της Ιστοσελίδας μας https://www.dei.edu.gr/, για να ενημερωθείτε για όλα τα νέα του DEI COLLEGE και τις Υποτροφίες Σπουδών:

    1. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

  2. Δεδομένα που μας δίνετε για να επικοινωνήσετε μαζί μας και να κλείσετε ραντεβού:

    1. Ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

  3. Δεδομένα για την εγγραφή και φοίτησή σας σε πρόγραμμα σπουδών και εξωσχολικών δραστηριοτήτων και άλλων προγραμμάτων υποστήριξης:

    1. Προσωπικά Στοιχεία (Επώνυμο, όνομα, φύλο, ημερομηνία γέννησης, εθνικότητα, μητρική γλώσσα, Α.Φ.Μ.).

    2. Στοιχεία Επικοινωνίας (οδός και αριθμός μόνιμης κατοικίας, πόλη, Τ.Κ., χώρα, τηλέφωνο κατοικίας, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).

    3. Ιατρικές πληροφορίες (μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες).

    4. Γενικές Πληροφορίες (αστυνομική ταυτότητα/διαβατήριο, απολυτήριο λυκείου, στράτευση ή όχι, επαγγελματική εμπειρία, πιστοποιητικά γλωσσομάθειας, κλπ.).

  4. Δεδομένα για υποτροφίες/οικονομική ενίσχυση φοιτητή:

    1. Προσωπικά Στοιχεία (Επώνυμο, όνομα, ημερομηνία γέννησης, οδός και αριθμός μόνιμης κατοικίας, πόλη, Τ.Κ., χώρα, τηλέφωνο κατοικίας, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας/διαβατηρίου και εκκαθαριστικού σημειώματος).

    2. Οικονομικά στοιχεία του προσώπου που καλύπτει τα έξοδα φοίτησης στο DEI COLLEGE όπως φοιτητής, γονέας/κηδεμόνας φοιτητή, εργοδότης φοιτητή, ή άλλο πρόσωπο (Επώνυμο, όνομα, σχέση με φοιτητή, οδός και αριθμός μόνιμης κατοικίας, πόλη, Τ.Κ., χώρα, τηλέφωνο κατοικίας, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επάγγελμα, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας/διαβατηρίου και εκκαθαριστικού σημειώματος).

    3. Τυχόν άλλες πληροφορίες σχετικές με το αίτημα υποτροφίας/οικονομικής ενίσχυσης (ιατρικές πληροφορίες κ.α.).

  5. Δεδομένα για την σύνδεση στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης

    1. Όνομα χρήστη, κωδικός πρόσβασης

  6. Δεδομένα για τη παρακολούθηση on line τμήματος σπουδών είτε οποιαδήποτε άλλη ώρα εκτός της προγραμματισμένης ώρας μετάδοσης του μαθήματος.

    1. Όνομα χρήστη, βιομετρικά δεδομένα, κωδικός πρόσβασης.

  7. Δεδομένα για την βιντεοσκόπηση του online μαθήματος και ανάρτηση του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης Moodle για τη διευκόλυνση παρακολούθησης των on line μαθημάτων σε διαφορετική ώρα από την προγραμματισμένη.

    1. Ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, γνωστικό αντικείμενο, τμήμα σπουδών.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ON LINE ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Το βασικό εργαλείο για την online εκπαίδευσηαποτελεί η πλατφόρμα Cisco Webex, με την οποία οι εκπαιδευόμενοι/φοιτητές αποκτούν τη δυνατότητα, οπουδήποτε και αν βρίσκονται, να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο εξ' αποστάσεως τα μαθήματα με video conference και να διαμοιράζονται παρουσιάσεις, κείμενα και εφαρμογές.

Προκειμένου να διευκολύνουμε τους φοιτητές που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης βιντεοσκοπούνται τα on line μαθήματα και αναρτώνται στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης Moodle δίνοντας έτσι τη δυνατότητα πρόσβασης στο on line μάθημα οποιαδήποτε άλλη ώρα εκτός της προγραμματισμένης ώρας μετάδοσης του μαθήματος.

Όποιος δεν επιθυμεί την βιντεοσκόπηση μπορεί να παρακολουθήσει το on line μάθημα με κλειστή τη κάμερα ή και το μικρόφωνο. Σε περίπτωση που επιλέξετε να έχετε κλειστή τη κάμερα και το μικρόφωνο θα θέτετε τα τυχόν ερωτήματα σχετικά με το μάθημα μέσω email στον υπεύθυνο καθηγητή του μαθήματος.

 

Γ. Πώς λαμβάνουμε τα προσωπικά στοιχεία και για ποιους σκοπούς τα επεξεργαζόμαστε

Τα προσωπικά στοιχεία που επεξεργαζόμαστε παρέχονται σε εμάς απευθείας από εσάς για τους ακόλουθους λόγους:

  1. Για τη πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας https://www.dei.edu.gr/
    καθώς και την πραγματοποίηση εγγραφής, χρήσης των προγραμμάτων και υπηρεσιών μας ή επικοινωνίας με το DEI COLLEGE.

  2. Για την εγγραφή σας στο Newsletter της Ιστοσελίδας μας https://www.dei.edu.gr/, για να ενημερωθείτε για όλα τα νέα του DEI COLLEGE και τις Υποτροφίες Σπουδών.

  3. Για να επικοινωνήσετε μαζί μας και να κλείσετε ραντεβού.

  4. Για την εγγραφή και φοίτησή σας σε πρόγραμμα σπουδών και εξωσχολικών δραστηριοτήτων και άλλων προγραμμάτων υποστήριξης.

  5. Για χορήγηση υποτροφίας/οικονομικής ενίσχυσης φοιτητή.

  6. Για την σύνδεσή σας στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης.

  7. Για την on line παρακολούθηση τμήματος σπουδών.

  8. Για να διευκολύνουμε την παρακολούθηση των on line μαθημάτων εκτός της προγραμματισμένης ώρας του μαθήματος, καταγράφουμε την online παράδοση των μαθημάτων τα οποία στη συνέχεια οι φοιτητές που έχουν εγγραφεί στα μαθήματα μπορούν ανά πάσα στιγμή να το παρακολουθήσουν και τα αναρτούμε στην Πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης

  9. Για να βελτιώνουμε διαρκώς την ιστοσελίδα μας και να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης,

  10. Για να διατηρούμε την ιστοσελίδα μας ασφαλή.

  11. Για την επανέκδοση κωδικού πρόσβασης.

  12. Για τη συμμόρφωση στις έννομες υποχρεώσεις του DEI COLLEGE.

Το DEI COLLEGE δεν ευθύνεται για την ακρίβεια και ορθότητα των προσωπικών δεδομένων που μας δίνετε.

Δ. Με ποιους μοιραζόμαστε τα δεδομένα σας

Μοιραζόμαστε τα δεδομένα σας με τους κάτωθι:

  • Με τo συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο του Sunderland

  • Με την εταιρεία διαχείρισης και φιλοξενίας του ιστότοπου 3ds.

 

Ε. Νόμιμη Βάση Επεξεργασίας

Σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ (GDPR), η νόμιμη βάση για τις επεξεργασίες των πληροφοριών που πραγματοποιούμε είναι οι παρακάτω:

  • Η συγκατάθεση σας για την εγγραφή σας newsletter, για να επικοινωνία μαζί μας.

  • Η υποχρέωση σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (εκπαίδευσης) και εκπλήρωσης των συμβατικών μας υποχρεώσεων απέναντί σας.

  • Η συμμόρφωση σε έννομη υποχρέωση (φορολογική νομοθεσία, νομοθεσία για λειτουργία του Κολλεγίου κ.α.).

  • Η θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων ενώπιον των δικαστηρίων και κάθε άλλης αρχής.

  • Η εκπλήρωση για σκοπούς εννόμων συμφερόντων της επιχείρησης στα πλαίσια της αποτελεσματικής λειτουργίας του όπως η διαχείριση οφειλών, αποτελεσματική διοίκηση, ομαλή συνεργασία με μέλη, συνεργάτες κ.α.

  • Η κάλυψη ζητημάτων ζωτικού ενδιαφέροντος (έντονα φυσικά φαινόμενα, φυσικές καταστροφές, επιδημίες κ.λπ.).

 

Ζ. Που και για πόσο χρονικό διάστημα αποθηκεύoνται τα δεδομένα

Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται σε διακομιστές (servers) στην έδρα του DEI COLLEGE στην Ελλάδα και προστατεύονται απόλυτα από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

Σας διαβεβαιώνουμε ότι λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφαλή αποθήκευση των δεδομένων σας.

Το χρονικό διάστημα αποθήκευσης διαφέρει ανάλογα με τη χρήση:

  • Τα δεδομένα που συλλέγουμε γενικά, όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας (Ενημέρωση σχετικά με τα Cookies).

  • Τα δεδομένα σας για την εγγραφή σας στο Newsletter, μέχρι να επιλέξετε να διαγραφείτε από αυτό.

  • Τα δεδομένα σας για την δημιουργία λογαριασμού στην ιστοσελίδα μέχρι να επιλέξετε να διαγραφείτε.

  • Τα δεδομένα που επεξεργαζόμαστε για την εγγραφή και φοίτησή σας σε πρόγραμμα σπουδών και εξωσχολικών δραστηριοτήτων και άλλων προγραμμάτων υποστήριξης - 10 έτη.

  • Για την on line παρακολούθηση τμήματος σπουδών σε πραγματικό χρόνο - 1 έτος.

  • Τα δεδομένα για την βιντεοσκόπηση της on line παρακολούθησης τμήματος σπουδών - 1 έτος.

Όλα τα παραπάνω με την επιφύλαξη έννομης υποχρέωσης που απορρέει από την Ελληνική Νομοθεσία και την Νομοθεσία Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Ι. Τεχνικά μέσα και διαδικασίες που εφαρμόζουμε για τη προστασία των προσωπικών δεδομένων

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή και Εθνική νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων εφαρμόζουμε εύλογες διαδικασίες για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και την παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Χρησιμοποιούμε κατάλληλες διαδικασίες ασφάλειας, τεχνικούς και φυσικούς περιορισμούς για την πρόσβαση και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων στον διακομιστή μας.

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL με κλειδί RSA 2048 bits. Επιπλέον, όλα τα συστήματα backup που χρησιμοποιούμε διαθέτουν επιπρόσθετη κρυπτογράφηση (AES-256) μέσω SSL σύνδεσης ως επιπλέον μέτρο διασφάλισης των δεδομένων.

Σχετικά με το Διαδίκτυο και το γεγονός ότι είναι ελεύθερο στον οποιονδήποτε δεν επιτρέπει να παρασχεθούν εγγυήσεις ότι κακόβουλοι χρήστες δεν θα παραβιάσουν τα εφαρμοζόμενα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, αποκτώντας πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Όλοι οι υπάλληλοι και συνεργάτες της εταιρίας μας αρμόδιοι για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων και των ειδικών κατηγοριών προσωπικών δεδομένων είναι ενημερωμένοι για την παρούσα πολιτική απορρήτου και δεσμεύονται από αυτή κατά την επεξεργασία των στοιχείων σας καθώς και από την υποχρέωση τήρησης εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας.

Όλο το προσωπικό και συνεργάτες/τρίτοι και διοίκηση της εταιρίας μας έχουν ενημερωθεί για την Πολιτική Απορρήτου και την φιλοσοφία μας για ασφαλή και νόμιμη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και δεσμεύεται από αυτήν καθώς και από την υποχρέωση τήρησης εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας.

 

ΙΑ. Cookies

Η ιστοσελίδα μας https://www.dei.edu.gr/ έχει τη ευχέρεια να χρησιμοποιεί cookies και ιστοφάρους (web beacons) ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και της καλής λειτουργίας των υπηρεσιών της. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη πολιτική για τα Cookies η οποία είναι αναρτημένη εδώ: https://www.dei.edu.gr/.

 

ΙB. Τα δικαιώματά σας

Μπορείτε να ασκήσετε τα παρακάτω δικαιώματα με την επιφύλαξη ότι δεν παραβιάζουν τις συμβατικές μας υποχρεώσεις αλλά και τη συμμόρφωσή μας με τη Νομοθεσία (Εθνική και Ευρωπαϊκή).

  • Να αιτηθείτε την παροχή αντιγράφου των δεδομένων που έχουμε,

  • Να αιτηθείτε να διορθώσουμε συγκεκριμένο προσωπικό σας στοιχείο αν είναι λάθος ή άλλαξε,

  • Να αιτηθείτε να διαγράψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα,

  • Να αιτηθείτε να σταματήσουμε να τα επεξεργαζόμαστε ή να περιορίσετε την επεξεργασία τους,

  • Να αιτηθείτε να προβούμε στη μεταφορά των προσωπικών σας δεδομένων σε μία άλλη εταιρεία ή φορέα με ένα λογικό μέσο,

  • Να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας, αν μας την έχετε δώσει (π.χ. για την εγγραφή σας στο newsletter).

 

ΙΓ. Πώς να ασκήσετε τα δικαιώματά σας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: gdpr@dei.edu.gr. Είτε με έγγραφη επιστολή σας στην ταχυδρομική διεύθυνση της έδρας του DEI COLLEGE, στην οδό Εθνικής Αμύνης αριθ. 9 με Τσιμισκή 131, Τ.Κ. 54621 Θεσσαλονίκη τηλ. 2310 251888 υπόψη του κου Ν. Π. Παπαγεωργίου.

Θα σας απαντήσουμε σε 30 ημέρες από την παραλαβή του αιτήματός σας.

Εάν θεωρείτε ότι έχει παραβιαστεί η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων με οποιονδήποτε τρόπο, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

Η καταγγελία υποβάλλεται στην Αρχήηλεκτρονικάμέσω τηςδικτυακής της πύλης της ΑΠΔΠΧ (https://www.dpa.gr/el)με τη συμπλήρωση τηςαντίστοιχης ηλεκτρονικής φόρμαςανάλογα με τον τύπο της καταγγελίας.

Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε τεκμηριωμένο λόγο, δεν μπορείτε να συνδεθείτε στη διαδικτυακή πύλη της Αρχής, μπορείτε να υποβάλετε το αντίστοιχο έντυπο της καταγγελίας που θα βρείτε στην διαδικτυακή πύλη της ΑΠΔΠΧ (https://www.dpa.gr/el)με τους αναφερόμενους σε αυτήν τρόπους. Επισημαίνεται, όμως, ότι οι τρόποι αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατ’ εξαίρεση, ως επικουρική λύση υποβολής καταγγελίας στην Αρχή.

Μπορείτε να υποβάλετε το έντυπο καταγγελίας με τους εξής τρόπους:

Ηλεκτρονικά με αποστολή στο email: complaints@dpa.gr.

Μεταχυδρομική αποστολήστα γραφεία της Αρχής: Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Λ. Κηφισίας 1-3, 115 23 Αθήνα.

Μεαυτοπρόσωπη υποβολήστα γραφεία της Αρχής (1οςόροφος). Ώρες κοινού στο γραφείο πρωτοκόλλου: 09:00 – 13:00.

ΙΔ. Τροποποιήσεις στη Ενημέρωση Απορρήτου

Το DEI COLLEGE δικαιούται να τροποποιεί την παρούσα Ενημέρωση Απορρήτου ανά πάσα στιγμή. Η επικαιροποιημένη έκδοση θα βρίσκεται πάντοτε αναρτημένη στον ιστότοπo μας (https://www.dei.edu.gr/). Σας παροτρύνουμε να ελέγχετε ενίοτε την Ενημέρωση Απορρήτου προκειμένου να βεβαιώνεστε ότι συμφωνείτε με τις τροποποιήσεις.

Το παρόν κείμενο υπόκειται σε δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας του DEI COLLEGE και απαγορεύεται σε τρίτους η αναπαραγωγή του, η προβολή του μέσω του διαδικτύου ή η καθ’ οιονδήποτε τρόπο χρήση ολόκληρου ή μέρος αυτού.